Hmmmm

ja de va ett tag sen ja skrev nu igen..

Va har ja gjort jo jag jobbade måndag och tisdag, thomas tog
hand omn min lilla underbara.
Det gick jätte bra. Du är en ängel thomas.

Nu är ja ledig onsdag och torsdag, ska jobba k helg, alltså
natt fredag lördag och söndag....
Men de är kul att jobba natt...

ska nog till linda en sväng idag oxå.

Blir så jävla irriterad på folk som inte tar sitt ansvar och som
inte bryr sig om nån annan än sig själv.... BITTER FITTA !!!!


Ja va bara tvungen att häva ur mig de.

Igår färgade ja å challe håret på varandra blev jätte bra, brunetter har roligare
eller va säger du challe ??? =)


Nu ska ja ut i regnet å rasta min vovve och åka till älsklingen med litte snus.

Hörs då puss puss

Kommentarer
Postat av: Thomas

nej du har fattat helt fel... blonds have more fun:)

2008-08-20 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0