Äntligen klar !!

Jaha då va vi äntligen klara med flytten.
Har gått så bra, mina änglar Thomas & Madde kom i fredags
och hjälpte oss att flytta, gick hur smidigt som helst.
Dan kom och hjälpte oxå Tack =)

Lånade underbara Lindas bil oxå. Tack.

Kan inte tacka alla nog som har hjälp till, Kommer ja aldrig glömma. PUSS

Ifredags iaf när vi hade flyttat allt och var hungriga och tänkte att vi drar ner till
champs och provar.
Hade ju flytt kläder på oss och så.
Thomas skojar till de att här får vi väl inte komma in.
Hon bara nej egentligen inte ja ska höra med grabbarna !!!!
Då blev vi sura och gick till katrinedalskrogen istället.
Ja menar de va inte en pers där inne och vi fick inte komma in......
Kommer aldrig mer gå dit, de är ju karlskoga vi bor i och de va ju direkt inte cafe oprera vi skulle in på !!!!!!!!




Åkte hem sen och drack lite vin och packade upp alla lådor och hade jätte kul.
Ni är underbara och otrloligt roliga ni två.



Ja de va väl de.
Den 25 blir de inflyttningsfest iaf, hör av er om ni vill komma.

over and out

Kommentarer
Postat av: neta

flåt att jag inte hjälpte till... =( flåt att ja inte kan komma på eran inflyttningfest... oh ni kommer glömma bort mig säkert.... =( puuhuuu....

för det e ju ngr mil nu emellan oss.. åhjag jobbar ju varje helg =(

2008-07-14 @ 18:57:11
Postat av: Caroline

jag är på!:D:D

2008-07-17 @ 22:41:00
URL: http://carouline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0