Torsdag !!

Yeeaah.

Ja va har ja gjort då. Hmm vi är så gott som klara med lägenheten nu iaf,
Kompletterade med en snygg lampa idag och ett plystation 3 med singstar och buzz..
Nu blire drag på inflyttningfesten, Ja å challe..... =)'

Mamma kom vid halv tio imorse och vi prata lite sen skjutsade ja henne till degerfors och hon tog tåget
till norge.
bara drygt två veckor kvar tills hon flyttar nu =(.......  Stor sorg i mitt hjärta.

Pratade med agneta förut, saknar den damen nåt så fruktansvärt mycket.
Alla mina närmaste bara försvinner, först va de angelica, sen neta darling. Mamma snart.
Å i januari drar min underbara thomas och madde.......

Tur att jag har linda och några till kvar.... Min underbara,

Va hos linda och jullan idag och lars förstås =) Lindas parents va där, gulliga yvonne och tommy.. O jimmy förstås.
Mina extra föräldrar, hoppas yvonne ställer upp nu igen när mamma flyttar..........


Njae visja om man ska krypa ner, inte ett dugg trött men men måste ju,
Ska jobba natt hela helgen behöver sova litte.

 Tvättid imöra oxå..




Se ya soon love Yojjsan

Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha så man blir inte nämd i bloggen:P vi som var o fika o allt;) Vi hörs ha det:) Kram

2008-07-18 @ 13:33:05
Postat av: neta

åhhh saknar dig med så otroligt mkt! du finns alltid i mina tankar.. å jag kommer så fort ja e ledig nästa gång!!!! i promise.. men hoppas du å e ledig då!!pusss

2008-07-21 @ 08:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0