Mkt bättre..

jajjemensan nu mår ja mycket bättre, livet lixom flyter på allting verkar gå som jag vill och det är inte alls jobbigt. Nu är de onsdag och torsdag kvar sen är ja ledig fredag och lördag det ska bli riktigt skönt faktiskt, man orkar ju inte hur mycket som helst lixom, även om jag pallar att jobba i princip jämt men känner att jag vill ha lite tid över till mig själv oxå, sen är man ju ung och vill orka hela livet ju =)

Ska iaf kolla på en lägenhet på fredag som jag tror att ja kommer köpa, om han går ner rejält i pris så kommer ja nog ta de, och då kan ja flytta snart oxå då får foxxy och jag ett bra liv, shio kanske följer med har inte riktigt bestämt ännu, beror oxå lite på hur lägenheten ser ut å så....
Vill ju inte lämna henne.,.....

Nej Brothers and sisters kallar =)
Puss PussÄlsklingen lindas dotter julia...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0