Varför kan ingen förstå ???

Usch mådde verkligen piss igår, rättegången tog kål på mig ! Men får johanna Lundgren ha en dålig dag... nej de går inte på fråga.....
Om ni är mina vänner så måste ni kunna läsa mig lite..

Aja mås lite bättre idag iaf.

Ska tvätta bilen med angelica snart å sen ska ja till jobbet och greja med johana.

sen skulle thomas bjuda på mat NAW....

Just nu vill ja bara härifrån, ta mina grejer och dra men de är ju inte så lätt att bara hitta nånstans att bo, väntar på att hon med huset ska höra av sig..

Just de va ju på avslutningskursen med foxxy och hon fick högsta poäng på allt, va så himla dukitg ja e så stolt över henne =)

Ibland glider man isär vare sig man vill eller inte......=(


Nej nu ska ja duscha å fixa lite, hörs då puss å hej 

Kommentarer
Postat av: Emma

Alla har rätt till dåliga dagar :). Man kan ju inte alltid vara glad och på bra humör.. Du ska se att allting löser sig :)! KRAM

2008-10-09 @ 17:36:22
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com
Postat av: sofie

hej=) såg inge kul ut de där inlgget=(,,...

En fråga.har ni ballonger på MAX???? tänkte isåfall om du kunde ta 100 st till mig tills lördag den 18e=)??? ska ha kalas för Alice fyller 1 på söndagen=)kram sofie o Alice

2008-10-10 @ 11:25:57
URL: http://mammatillalice.blogg.se/
Postat av: sofie

jo men de gör inget=) Alice smäller dem ändå=)hahah...bion bra igår???kram

2008-10-12 @ 23:09:09
Postat av: sofie

gud va snällt till lördag om de går=)???

2008-10-13 @ 12:51:27
Postat av: sofie

hehe...ne ja f;rst[r de )( men tack s[ mkt f;r att du kollade upp [t mig)( ja som du ser harvar datorn...

2008-10-14 @ 22:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0