Uppdatera..

Ja ska väl försöka uppdatera lite vad som har hänt.

Börjar med torsdagen då Min underbara Thomas kom hem,
han kom till jobbet å väntade,
Åkte till dess med hans grejer å satt bara å snacka skit,...
Så underbart att bara få vara i hans närhet igen å bara vara.

Kommer aldrig finnas nån som han som kan få mig att känna mig
som jag,
Där ja kan vara mig.
De är ju inte så att ja inte e mig själv med mina andra kompisar,
De e ja verkligen men de är så svårt att förklara.

Iaf så bestämde vi oss för att dricka vin då...
å de blev en hel del vin kan ja ju säga., Gick till harrys å sen blev de
en eller två drinkar för mkt...

Men de va så jävla kul..
Love you.


Aa så de som e nu är väl å hänga m thomas å inte hinna med så mkt annat, jobba natt
i helgen å så......

" you know you are speciell for me"

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gud vad kul det var att träffa er alla igen.. saknar dig ju redan nu.. men det blir nog många fler gånger. kram kram

2009-02-23 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0