Fredag !!!

Jajjemen idag är de fredag jobbar natt helg, känns riktigt bra och hoppas på en finfin fyllerush(?) vet fan inte hur man stavar =)
Vill iaf de =)

Just nu är de kämpigt i mitt liv, kommer tvingas att lämna bort foxxy ett tag, men bara tills mitt liv har ordnat upp sig, tycker så synd om henne när ja inte riktigt har tid för henne,
Så de är bäst för henne sen at ja kommer må dåligt över de är ju bara mina problem så länge hon mår bra !

Förstår inte varför ja ska såra folk hela tiden gör de inte med avsikt men de slutar hela tiden med de,
Så ja lovar de är inte med avsikt.............


Mamma är hemma nu i helgen de är ju kul, får se om vi hinner ses nåt bara men en sväng kanske iaf, saknar min mamms så mycket nu när vi inte kan träffas när vi vill.


Skulle vilja göra nåt fint med min blogg men ja kommer inte på hur man gör så om nån vet så ge mig ett tips Snälla.. =)



Nä nu orkar ja inte mer, ska ta foxxy på en promenad känns viktigare =)

Puss Puss Puss

Kommentarer
Postat av: E

Jag har en kompis som fixar min blogg åt mig. Hade jag kunnat så hade jag hjälpt dig! <3

2009-01-24 @ 11:23:25
URL: http://lifeofe.blogg.se/
Postat av: neta

vem ska ha Foxxy?

förstår att det ä'r jobbigt! men du ring mig innan torsda!!!kramar

2009-01-26 @ 08:26:03
Postat av: emelie

nu är det väl ändå dax för en uppdatering=)

2009-02-09 @ 14:42:52
URL: http://emeliepalmevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0