rastlös

Är så jävla rastlös så d är inte sant, dyng sjuk men kan ändå inte varva ner..

Va är mitt fel ??

Hyffsat kul på statt igår synd att ja va nykter å alldeles för töntig.. Annars hade
de nog varit riktigt trevligt.
"whit you whit you whit you..."

Får ta en promenad efter beck tror ja !

Men seriöst.. Kan inte slå mig till ro å kolla på beck ens.
Springer isbjörnar i min lägenhet jue..
Sjukt.

Jaha va hände i helgen då, så lugnt de va skulle ut på fredan men
varken dess eller ja orka..
Så ja åkte till jobbet ist :S

Igår jobbade ja hela dagen, tog sista timmarna efter dess oxå.
Sen hem fixa iordning, stöka till min lägenhet så de ser ut som ett
helt fotbollslag har varit här å provat alla mina kläder...
Men orkar inte fixa de....
Borde kanske men vem fan bryr sig. Ta mig som den ja e !!

A vi va ju på statt då iaf, brorsan blev ju för full å utslängd så ja körde hem han
å så va min kväll över..
hade iof inte vågat gå å prata m han men hade ju kunnat kolla lite iaf..
men men thats life.

Idag jobbade ja igen.
Imorgon med. Men lite sovmorgon imorn iaf.
Nice...
upd säkert senare.
pusspuss

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0