Vi bor två kvarter ifrån varann..

Å de enda ja ser.....

Aa dags att uppdatera lite.
Neta darling va ju här i fredags, helt underbart,
Saknat dig så fruktansvärt mkt så de är inte sant.
Opererade mig innan hon kom så ja va nog inte stans socialaste
människa men de va trevligt.
Emelie va med oxå. Myspys.

Sen på lördagen så va de party kan man ju lugnt säga
Va hos mig å fixa å sen  drog vi till erik å mula.
Hur kul som helst.
Johanna är johanna igen =)=)=)

Sen bar de av till statt, hade hur kul som helst
ingen förstörde min kväll som de har varit som sista gångerna
så de va hur gött som helst.
Aa de slutade med att ja blev för full, kmr inte riktigt ihåg allt, men de
är sånt som hör till.
(hihi)

Ja annars består mitt liv av ibumetin å ständig
värk för tillfället.
Vill att detta ska gå över nu....

Imöra ska ja å challe åka in te ksd å jobba lite,
Visa hur fan man jobbar. Eller hur challson !


Nu hoppas ja på att de blir som vi vill å de är att ja drar
te strömstad å jobbar lite i sommar, behöver verkligen de
lite miljö ombyte.
Älskar kga å mina underbara vänner som alltid finns för mig
men kan vara nyttigt för *lilla mig*
Att komma härifrån lite =)

Aa thats it for today
Hoppas du e nöjd nu darling.
Älskar er alla..

Dont forget you can put me in a corner but i will never stay anyway,,,,,

//sessan

Kommentarer
Postat av: pp

nobody puts "sessan" i a corner :)

2009-03-23 @ 23:05:28
Postat av: sessan

åh va du e söt.... Naw

2009-03-23 @ 23:31:02
Postat av: Anonym

de va härligt å träffa dig med! saknar dig sååå mkt! synd att det vart en kortis bara men bättre de än inget alls!!men kom till mig innan du drar till strömsta!!! det vore ju jätte kul å bra för dig! hoppas du kommer dit! kga e inge bra i längden, bra å ta en paus från byn ibland!! =) älskar dig puss

2009-03-24 @ 19:11:50
Postat av: neta

obs postat av neta.....

2009-03-24 @ 19:12:32
Postat av: Johanna

Thanks baby. Självklart kommer ja te dig, problemet är att ja ska åka buss eller tåg, men annars kommer ja en annan gång PUSS

2009-03-25 @ 02:35:19
Postat av: neta

ta täg så hämtar jag dig vid stationen!!! =) miss you more and more and more!!!

2009-03-26 @ 20:44:48
Postat av: johanna

åh du e för söt min babe... Puss puss

2009-03-27 @ 10:16:16
Postat av: E

Saknar dig baby. Din tur att komma till mig?

2009-04-17 @ 23:04:01
URL: http://lifeofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0